4.9.13

exciting shit going down



naaat.. Det mest spännande som hänt i veckan är att jag inte kunde somna igår, var totalt uppstressad. Det här med skola fuckar upp en efter att ha varit ledig såhär länge, försöker nog vara lite överambitiös. Not working so good. Vaknade upp imorse, svintrött. Hade ett vagt minne av att jag varit uppe och irrat under natten. Hittar min mobilladdare i fåtöljen i vardagsrummet. Okeeeej?! Har ingen aning om vad jag var där och höll på med. Får bli en tidig kväll idag, håll tummarna för sömn direkt. 

Kursledaren sa i måndags att detta är en av de tuffaste terminerna, tack för den. Hade helst inte velat veta. Tänker kompensera lite och beställa denna boken: 

Clinical Microbiology Made Ridiculously Simple

Ser ju trevlig ut eller hur haha?? Den är inte rekommenderad som kurslitteratur, undrar varför.. Nu ska jag stirra på mina potatisar och känna på dem stup i kvarten, de blir ju aldrig färdiga och jag är hungrig. Hajj

Inga kommentarer: