25.9.13

Veckans sämsta dag

Är inte på så särskilt dåligt humör alls, men onsdagar är fan den sämsta dagen under veckan. Länge sen det var helg och länge till helg igen. Aja, låt oss fokusera på det positiva! Har bara skola 9-12 idag wiie. Vi ska dock vara på sjuksköterskornas högkvarter så är lite nojjig för att jag ska träffa den jobbiga kollegan. Hör jag någon som sjunger Disney-låtar springer jag åt motsatt håll direkt. Vi ska öva på att skälla ut folk och lite sånt, eller nåt liknande iaf. Sen ska jag träffa Emma, vi ska kolla om vi kan bli blodgivare. Funderar på att försöka övertala dem om att få ta blodprov på mig själv, hade varit kuuuuul!! En lunch efter det lär behövas för att lugna spruträdda Emma. Förutom spinning och magträning ikväll så händer väl inget speciellt. Tid att plugga jippie. 

En bild från i måndags då vi åt middag hemma hos Malin! Vardagsmys är det bästa 

Jaa och så en bild på mig för jag vet att ni blivit ledsna annars.  

Inga kommentarer: