12.2.14

Spännis

När man håller på och tränar mycket är det svårt att låta bli att bli lite ego. Att se hur kroppen utvecklas är ju ändå måttet på hur bra träningen går. När det händer grejer så blir man glad. Tex kan man nu börja se min biceps poppa upp bakifrån, innan har den bara varit en rak arm. Ni bryr er säkert inte, jag tycker det är kul hehe. 

Ni får stå ut med att jag är lite lagom besatt av träning helt enkelt. 

En del av frukosten idag - var så gott. En skopa casein, 1/2 msk kokosmjöl, 1/2 tsk bakpulver, 1 msk sötning, 1 msk kvarg, 1 äggvita, 3 msk mjölk. Blanda, micra i runt 1 minut, njut!  

Nu ska jag cykla till Gerda, i eftermiddag blir det första jobbpasset på neonatala inför projektarbetet, spännande hoppas jag. Ska dessutom få middag borta ikväll. Bra dag! 

Inga kommentarer: