2.3.14

Update



Gjorde fetaostbiffar i veckan. Att lägga allt som en fyllning i mitten istället för att blanda med köttet var inte alls fel. Sötpotatis till så.!

Fredag och magträning. 

Gårdagen spenderades på Emporia med denna godbiten. Vi åt lunch på Dim Sum innan vi tog oss ann det viktiga. Blev en hel del bra köp för oss båda, roligt!
Söndag och veckans sista pass som idag innebar ben och axlar. Vet ni hur svårt det är att ta en bra bild på sin rumpa haha? Stort problem jag vet.. Den fick jobba lite idag iaf. Fick fan inte upp 150kg i benpressen en enda mm så det (tillsammans med synliga magrutor och att kunna göra chins) är sommarens mål. 

Handlade även tills nästa veckas festligheter igår. Har därför också en hel hylla fylld med godsaker. Det luktar godis bara jag öppnar skåpet. PLÅGA. Men ska fan inte ta en enda bit.

För det här är också gott. Caseinpudding med varma hallon och chokladsås (på casein). Så det  så! Nu ska jag försöka vara effektiv med plugget så jag slippa vara stressad hela kvällen, hade varit tråkigt för mitt sällskap.



Inga kommentarer: