22.11.12

Håller snart helg

Torsdag idag och från och med imorgon struntar vi i allt vad skola och träning heter och tar en mini-semester till Stockholm. Ska alltså bara ta mig igenom idag, men det ska jag nog lyckas med hoppas jag. 4 timmar i skolan, plugga, packa och träna sen är det hela fixat. Jag kollade precis upp hur många biljetter det egentligen sålts till varje konsert och det är fakking 35 000. Sjukt. 


Igår var en hektisk dag. Skulle varit i skolan i 2 timmar bara, men anatomigenomgången drog ut på tiden med 40 minuter. Det gjorde att jag fick stressa sönder för att hinna få upp de sista kläderna från tvättstugan och hänga upp dem i hela lägenheten så att de kunde torka innan jag var tvungen att cykla till Gerda. Ni kan ju tänka er hur det ser ut här hemma just nu, kläder överallt. Träningen var dryg, seg tant som ledde det hela så knappt lönt. Efter en dusch och lite middag så cyklade jag till Nova. Var i desperat behov av något att ha på mig imorgon. Var på väg att ge upp, men körde en andra runda på HM och lyckades få med mig inte bara ett plagg utan två. Så ska nog slippa gå naken imorgon. Turen gick vidare till Kvantum och vid halv nio landade jag till slut i soffan, totalt slut. Men som sagt - snart ett par lediga dagar.

Inga kommentarer: