2.11.12

Vilse på Gunnesbo

Så jag har lite extra tid över denna morgonen så hade tänkt skriva ett genomtänkt inlägg. Anna smsade dock precis, stackarn sitter ensam på BMC så får skynda mig lite och sticka dit och hålla henne sällskap. Först kommer här en bild på det lilla äpplemoset jag fick ihop igårkväll på det stackars sorgliga äpplet jag hade hemma. Extra mumsig grötfrukost blev det idag!


För tredje dagen i rad blev det morgonpromenad. Dels för att halsen är en jävel så har inte kunnat träna och dels för att jag nog ska ta upp den rutinen igen. Skön start på dagen. Idag fick jag dock lite panik halvvägs igenom när jag insåg att jag inte visste var jag var, hur långt det var hem eller nåt. Jag lyckades komma ur Gunnesbos industriområde på något sätt och jag vet också att från nova tar det 10 min att gå, om man håller ett "shit-jag-är-vilse-dethär-tar-för-lång-tid-jag-kommer-komma-försent-till-skolan"-tempo. Nu måste jag cykla, ha en fin fredag!

Och ja jag vet att jag alltid ser likadan ut. Men faan, svårt att ändra vetni.. hehe så ni får stå ut.


Inga kommentarer: