3.12.12

sovrumsprydnader


Såhär mysigt ser det ut i mitt sovrumsfönster just nu. Älskar att den ger ett så "mjukt" sken i hela rummet, megamagma mys alltså. Bland det bästa med julen - alla lampor. Ikväll genomförde jag min första cykeltur i snön. Så trots att jag säkert såg livrädd ut och hade kramp i händerna efteråt på grund av att jag var så spänd så gick det alldeles prima. Så kanske kan slippa gå till skolan imorgon som idag.


Och titta på min blomma!! Inte ens alla utslagna blommor är med på bild. Ibland lönar det sig att vara dålig på att vattna. I övrigt sitter jag här med sjukt ont i bröstet. Trodde inte att jag var så hungrig, men med maten framför mig gick det i en jäkla vänster. Hann nog inte tugga allt ordentligt, känns så i alla fall ugh.. Hoppas att det lägger sig snart. Inget spännande har hänt haha, så här sätter jag punkt för idag. 

Inga kommentarer: