16.12.12

Vad sa du, är det fortfarande helg?

Denna söndag har haft en riktig måndags-känsla över sig. Gick upp tidigt för att vara i skolan klockan 9. Gick därifrån vid lunch för att fortsätta med plugg tillsammans med Anna hemma hos mig fram till tre. Sen har jag tränat alpin och nu sitter jag här med ett vinglas fullt med saft. Men så särskilt dålig har den inte varit. Nu börjar saker och ting sätta sig, även de svåra strukturerna. Och faktumet att passet idag var mitt, och Emmis, femte besök på Gerda denna veckan gör bara dagen bättre. Kan inte vara annat än nöjd med 3 styrkegympa-träningar och två alpin i bagaget. Med detta sagt ska jag hoppa in i duschen innan jag landar i soffan framför 21 Jump Street. Tjejerna snackade (gapskrattade) om den igårkväll så har höga förväntningar hehe. Puss och hej

i extremt behov av en dusch, men ack så nöjd för tillfället

Inga kommentarer: