6.7.13

Lördagssnack

Att vakna till solljus och blå himmel var en trevlig omväxling denna morgon. Inte för att det hjälpte pigga upp mig, fasen vad jag är trött. Men hoppas att första koppen kaffe ska kicka igång mig. Förhoppningsvis kan jag få lite sol på mig idag trots att jag jobbar till fyra, men med tanke på hur många som det förväntas vara sjuka idag blir det nog inte så mycket. 

Väntade på en tant igår och blev uttråkad höhö. Kunde varit värre ändå? Dessa tröjorna är ändå lite figursydda. 

Efter jobbet igår mötte jag upp emmi på Gerda för styrkegympa. Ledaren som har fredagspasset dock är så jävla kass. På nåt sätt lyckas han få oss båda arga istället för peppade, fyfan. Vi tog oss igenom det iaf. Efter lite tillpiffning mötte vi upp Jessica och Sophie och satte oss på TGI, så himla goda burgare. Och efterrätter. Ganska mätta och belåtna blev vi nomnom. Ikväll ska jag till Trelleborg (trellehulla i know ;) ). My och Daniel har precis flyttat ihop i en egen lägenhet så de ska ha fest. Ska bli spännande hehe, är ju dock chaufför eftersom jag jobbar imorgon. På tal om jobb måste jag cykla dit nu. Haaaj

Inga kommentarer: