27.7.13

Sista jobbhelgen!!

Ser ni hur fantastiska dessa är? När jag var hemma i flädie igår för att plocka körsbär möttes jag av ett helt träd som var fullt av nästan svarta körsbär. 1,5 liter fick jag med mig hem, en del av dem sitter jag och mumsar på nu på min rast.  

Såhär snygg blir man när man cyklar 8 km på 20 minuter. Jag spenderade dagen i Ystad igår. Solade på stranden, badade och hade det sjukt härligt. Så himla fint där. Sen åt jag och Anna lunch på en mysiginnergård tillsammans med hennes pojkvän och hans mamma och syster. Smörrebröd med räkor åt vi, gott!! Var hemma sent på eftermiddagen och ville hinna plocka körsbär, därav den snabba cykelturen..

Snabbt som attan gjorde jag pizza som fick gräddas medan jag duschade mig fräsch igen. Hade en skön fredagskväll i soffan. 

Haha, såhär snygg var jag på väg till jobbet imorse. Ryggsäck is tha shit!!  
 

Inga kommentarer: