9.7.13

Sol och ledighet

Idag var jag som sagt ledig. Väderprognosen var lovande så för att kunna utnyttja så mycket sol som möjligt sågs jag och Emmi på gymmet redan 8. Drygt en timme senare var crosstrainern trampad på och armar och mage genomarbetade. Ingen dålig start på dagen!

Vid elva var jag på plats i Flädie. Körsbär plockades sen låg jag på gräset och solade. 

Till sällskap hade jag P3, spotify, en bok och diverse småkryp. 

Efter två timmars sol och bad var jag hungrig och lite trött på solen. Att äta en omelett i skuggan var alltså väldigt passande!

Ett tag satt jag vid dammen och läste. Förutom att det porlar så mycket att man blir kissnödig hela tiden är där väldigt mysigt att sitta. 

Det blev kanske lite väl mycket sol, whoopsie. Skulle kanske haft solkräm. Men äh, hoppas det gått över till brunhet imorgon. Och ursäkta om ni stöts av min rumpa, min mage såg förfärlig ut så den vill jag inte visa..

Ikväll har jag käkat med Anna och Sara innan vi tog en runda på entré. Lagom och trevlig kväll. Nu ska jag hoppa i sängen så jag orkar med jobb imorgon, godnatt!

Inga kommentarer: