11.9.13

Goa gubbar

Åh så härligt det var. Kände mig piggare än på flera dagar och förkylningen var som bortblåst. Så bland alla killarna och två tjejer till blev det ett bra rygg- och bicepspass!! Det tar dock så jäkla hårt på händerna. Förlåt för bilden hehe, filtret gör att det ser rätt nasty ut alltså. 


Sen kom jag hem och så lite grejer på Facebook. 


Imorgon?! Förhållandet är väl redan slut vid det laget..? Sjukt konstigt tycker jag. Fast sen kollade jag tjejens Facebook. 


Hon var ju iaf lite mer med i tiden så att säga. Vill ni veta fler detaljer? Han känner inte likadant längre, de är fortfarande vänner och hon bor fortfarande hos honom för hon har inte hittat eget boende än. Spännande grejer alltsåååå. Och folk är alldeles för öppna. Nu ska jag hoppa i sängen! (varför säger man så? Hoppar nån någonsin i sängen? Förutom när man var 10 och trodde en hand skulle ta tag i en från under sängen typ. Då hoppade jag jääävligt långt ifrån till sängen) aja, godnatt i vilket fall! 

Inga kommentarer: