13.12.13

It's friday, friday

Woop woop! En månad utan onyttigheter är avklarad och ikväll ska emmi bjuda på halv åtta middag. Hon har lovat en finfin efterrätt, längtar!! Att låta bli godiset har inte alla varit svårt, tidigare gånger vi gjort det har suget varit helt överväldigande ibland, men inte alls denna gången. Skönt! Och man ska ju inte kunna punktförbränna, men min kropp verkar inte hänga med på det. 

Översta raden är midjan! De övriga är fett oklara, hoppar lite fram och tillbaka. Två cm på fyra veckor är jag fett glad över! 

Igårkväll var jag på lucia i domkyrkan med ett gäng tjejer från klassen. Vi hade de billigaste biljetterna så såg inte ett skvatt men det lät bra, för det mesta hehe. Sötast var ju alla barnen som var med ett tag! 

Nu ska jag sticka till skolan och snacka om lungcancer och lunginfektioner. Vid lunch ska jag och Anna på möte med en läkare på KK, håll tummarna för att vi ska kunna göra isex med henne! 

Inga kommentarer: