21.12.13

Sista skolveckan för iår över

Halloj! 

Sista veckan gick snabbt och nu sitter jag här officiellt i tentaperiod. Väldigt många i klassen verkar dock inte tänka börja på allvar förrän efter nyår men jag tänkte komma igång nu, mest för att hålla nerverna i schack. Veckan har inte varit så händelserik. Sjukhuset har varit kaosigt inför jul så vi har inte kommit nån vart med handledare inför ISEX. Var på en kort, trevlig, men förvirrande promenad också. Får se vad som blir av det. 

Vi tog extra lång avslutningsfika på PBLen igår - vörtbröd, pålägg, smoothie, kaffe, juice, frukt, pepparkakor och saffransskorpor. Hur trevligt som helst! Kommer sakna att vara med denna gruppen. 


Jag har två eventuella nyårsklänningar som båda är snygga i ryggen men känns sådär framifrån. Får fundera lite på det! Fick iaf hem en annan klänning som ska invigas på juldagen :) 

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort all svett från Arnes spinningpass och sen ge mig ut i regnet för att fixa de sista julklapparna! 


Inga kommentarer: