2.12.13

Helgen som gått!

Klockan 10 i fredags stack jag från skolan - freedom haha. Spenderade resten av dagen med att sammanfatta hjärtat, träna ben och axlar och fika med Christina. Sen bytte jag skepnad. 

Helena i min klass skulle nämligen ha maskeradfest! Det bjöds på massor av mumsiga tilltugg och sangria. Folk var utklädda till allt möjligt, Helenas pojkvän var nog bäst dock - han är nog nästan 2m lång och bredaxlad, har längre hår än jag och hade på sig en kort klänning och ljusa strumpbyxor. Fantastiskt. Bra kväll, men var skönt att göra den kort. 

Efter frulle i flädie och lite shopping med familjen så satte jag mig på tåget! Så jävla långt, men för Annas skull så.. 


Sjukt svårt att komma på bra inflyttningspresenter, men lite fyndigt tycker jag ändå att detta var haha. Och tomtarna var söta! 

Lite söta va?! Haha. Kvällen var rolig! Massa blandade människor, roligt att snacka med de flesta. Skulle dragit ut men blev aldrig så, skönt i efterhand. Blev en liten halloween-repris hehe. 




Helgen är som vanligt slut så himla snabbt, men nu är vi inne på tredje sista skolveckan i år, läskigt! 

Inga kommentarer: