28.11.13

Gokväll!

Nu är 5 av de 6 passen på raken avklarade och det gick mycket bättre idag än jag förväntat mig. Hög puls och rinnande svett, gött! Har nog haft för mycket fritid denna veckan. Igår gjorde jag polenta-pizza. Inte så satsigt i sig, men gjorde tomatsåsen själv. Och idag åt jag tacos till middag, typ världens lättaste maträtt. Gjorde dock egna tortillas till som jag sedan ångrade mig över och gjorde till nachos. Samtidigt som jag gjorde köttfärssås av den köttfärsen som blev över. Inte helt okej. Får nog planera in lite fler dejter igen (haha). 

 Tyvärr ser pizzan triljoner gånger godare ut än den var, bröd är fan oslagbart. 

Alltså, heaven! 

Haha detta är bara så kul. Rumpan på riktigt muskliga och deffade killar!! En jäkla fyrkant haha!! 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sova så jag är redo för pbl imorgon, godnatt! 

Inga kommentarer: