16.11.13

Hej lördag!

Ligger i soffan och tittar på Nyhetsmorgon, de har special om Filippinerna och tyfonen, fy fasen alltså.. Naturen är ju helt sjuk. Har dock farligt lätt för att stänga av sånt här och inte tänka på det, leva mitt liv här. Lättast så såklart. Så anyhow.. 

Jag och Emmi trotsade fotbollen, körde idol och film istället. Helt i min smak! Fick uppdateringar om hur det gick ändå så haha. 

På tal om fotboll. Jag har aldrig haft en favoritspelare innan. Förrän igår. MAJ GADH. Denna fransman kan vara bland de snyggaste jag sett.! 

Det var ju inte tal om godis eller nåt sånt igår, istället gjorde vi palsternacks-chips! Salta och krispiga, mums! 

Vid det här laget började jag bli osäker på om denhär killen skämtade eller inte haha. Fortfarande inte säker.. 

Gröt-frulle i magen! Nu ska jag fixa lite grejer så jag kan tvätta fönster wihoo..  

Inga kommentarer: