28.11.13

Snack time

Har verkligen haft en lyxig vecka när det gäller schemalagd skoltid. Fyra timmar i måndags, ledig i tisdags, tre timmar igår och idag och imorgon 2-4 beroende på om jag går på sammanfattningen eller inte hehe. Om jag gjort så mycket vettigt av tiden vet jag inte, men behövde en lite lugnare vecka. Tisdagen var så bra. Kickade igång dagen med återbesök på memira som gick bra för att sen bänka mig på Gerda och plugga där. Emmi och jag spinnade loss och körde lite mage innan vi åkte till Malmö! Där blev det lunch på salads&smoothies innan vi gick på stan. 
Köpte förutom denna magtröjan protein, koffeintabletter, ett par byxor och en mössa. Alltid trevligt precis efter CSN haha.. Efter en stunds pluggtid på Malmö c kom Sandra så då gick vi till vapiano och njöt! 

Mumsar just nu på bananmuffins nomnom! Snart dags att sticka till skolan. 

2 cool 4 school. Eller inte

Inga kommentarer: