1.11.13

God kväll!

Ligger i sängen, gäspar och lyssnar på mysmusik. Kom hem från Sofia för en liten stund sen. Har haft en jättebra kväll i hennes korre-kök med massa andra tjejer från klassen. De skulle dra ut nu så då stack jag hem. En lugn helg är precis vad jag behöver hehe. 

Pannkakor kan ju vara bland det godaste som finns!! Och är det fredag så måste det firas lite. 

Vi pratade lite om en gammal pbl-grupp jag var med i förra terminen nu hos Sofia. Jag hade ju stora problem med att ens få sagt en mening varje möte och det enda jag kunde tänka varje gång var "nu måste du säga nåt, säg nåt". Blev tom utpekad av en av tjejerna på utvärderingen. Trots att jag är med tre av dem igen i denna gruppen (varav en är den tjejen) så är det inte alls likadant. Hetsen är så mycket mindre och jag tror inte att någon känner att de måste kämpa för att komma fram och få något sagt. Är lite nyfiken på vad de tycker ändrats, de som jag var med i den tidigare gruppen. I vilket fall, otroligt skönt att slippa den ångesten. 

Haha, gulligt va?? Lite roligare än bara flaskan iaf!

När jag cyklade hemifrån var mitt hår lockigt och fint. Efter en svettig tur och fuktigt halvregn var det i princip rakt. Hopplöst. Ser dock långt ut hoho. 

Nu är det sovdags här. Var smart nog att boka in tvättid 7-12 imorgon woop woop...

Inga kommentarer: