31.10.13

Lyxlirare

Jag bestämde mig för att hoppa dagens föreläsning (den lär ju ha varit jättebra bara för att..) och hann helt plötsligt en massa. Vissa viktigare saker som att köpa frukost och vissa mer mysiga grejer som att luncha med mami och minsta brorsan. 

Svårt dethär med höstväder. Klär på sig för att inte frysa ihjäl och sen svettas man som tusan när man kommer in. Men halsduk är ju mysigt! 

Haha jag var så lack och trött igår när jag kämpade med den vetenskapliga artikeln jag ska redovisa på måndag. Svår engelska och mög. Hoppas sammanfattningen blev okej iaf. 

Shoppade lite innan lunchen idag, fint va?? 

Köpte även glödlampor till min taklampa i sovrummet - därav min extremt bleka hud. Nytt träningslinne fick det bli, mest för att jag inte hittade några träningsbyxor som är roliga och billiga... 

Spinningen idag, faantastisk. Do gsvettdöden och tog i som faen. 

Middag efter det smakade så bra! Längtar dock redan till proteinfluffet jag ska ha till efterrätt! 

Idag är förresten sista dagen jag har linser!!!!!!!!!! Imorgon och framåt måste jag ha brillz och på måndag är det operation!! Omg. Nej nu ska jag ta en power nap innan halv 8 börjar haha. Hejsvej 

Inga kommentarer: