17.10.13

Paniiiiik

Tjabba! Känner mig lagom schleden just nu. 05.57 ringde klockan imorse, 06.45 trampade jag igång på spinningen. Ångrar inte alls det, det var riktigt skönt. Visste att det skulle bli tungt att ta sig iväg efter en skoldag mellan 9-16 så varför inte bara köra igång direkt! Får ta smällen nu, men är inte förvånad. Så dagar när man inte behöver göra nåt speciellt på kvällen så varför inte. 

Mat för hela dagen fick jag ha med mig och en celsius för att vakna till ordentligt! 

Kändes bra att komma direkt från Gerda till skolan när ingen annan hunnit höra nåt den dagen hehhe. 

Denna kvällen kommer alltså inte bli så spännande. Tvätten är igång och pbl ska gås igenom. Kanske ett avsnitt suits, jag är fast!! Och tagga lördag hihi, ny klänning och ett födelsedagsbarn kan inte bli en dålig kombo! 

Inga kommentarer: