9.10.13

Tjobidabo!

Onsdagen överlevd wohoo. Imorse var jag på Memira och hade förundersökning!! Mina ögon godkändes och jag preliminärbokade in en operation iiih. Om en månad scheisse. Så nu är frågan - ska jag tömma sparkontot och köra?! Det märktes att det var en privat grej där de tjänar mycket pengar, lokalen var sjukt fin. Vet inte hur mycket ni kan se men lägger upp en bild iaf. 


Träffade Sandra igårkväll, vi käkade på vapiano. Väldigt trevligt och gott! Salamipastan är ju svår att slå. 


Kvällens träning bestod av spinning, svinbra ledare och pass, följt av lite mage. Som tur var kunde jag ha linser igen (var tvungen att ha brillor i 5 dagar innan undersökningen) så slapp imma igen hehe. 

 
Jag vande mig ändå vid glasögonen! Det gick an. Älskar förresten min nya halsduk wiie! Nu ska jag duscha snabbt och lägga mig. Skippade att handla på grund av ösregnet så funderar på att ta det innan skolan klockan 9. Kanske hah. 

Inga kommentarer: