2.10.13

Jag överlevde!

Efter att kommit över chocken över att i princip överraskat min handledare mitt när han bytte om så gick dagen bra. Många patienter, mycket övning i samtal, två inspelningar, den ena bättre än den andra visserligen. Roligt alltså. Och min handledare var även lärare i samtalsmetodik - anledningen till att jag var där. Kunde inte varit bättre alltså. Hans tips - våga vara tyst. Pauser brukar få patienten att säga mer. 


Har ätit hemma hos familjen - thai wok nomnom! Hällde sen i mig pwo och stack till gymmet. Bröst och triceps var på schemat. En nackdel med att träna runt åtta är helt klart mängden folk, fördelen är ju dock typen. Många trevliga boys att titta på he he. Gick hem, ganska skönt ändå. Fick lånat med mig mössa och halsduk, sinnes snygg alltså. Nu är proteinet drucket, svetten bortduschad och tänderna borstade. Inte första gången denna veckan jag lägger mig innan tio, men skitsamma. Får väl vara gammal, nu ska jag sova! 

Varm o gla! 

Inga kommentarer: