1.10.13

Tre bilder från idag

Jag kanske har visat denna bilden förr. Det är iaf den roliga föreläsaren/kursledaren som jag pratat om förr som ritat den själv. Så meddelandet här är: föd vaginalt haha. Barnet behöver det för att få bakterier från mamman. 


Att springa upp och ner när man tvättar är inte världens roligaste och jag orkar aldrig ta på mig knyt-skor. Därav min extremt snygga kombo idag. Tror ni inte jag sprang på en ny granne bara för det..?? 


Kom hem från spinning precis. Killen framför mig var en lite rundare kille i vår ålder. Inget fel med det. Dock hade han cykelshorts. Som satt halvvägs nere på röven på honom... Ingen trevlig syn kan jag berätta för er. Jag å andra sidan hade inte behövt ha tröja på mig med tanke på hur höga mina byxor var och hur långt ner min sport-bh gick.. Är det tvätt-dag så är det haha. 


Inga kommentarer: