2.10.13

Bat shit crazy

Jag ska vara på en vårdcentral hela dagen idag och få öva på att samtala med patienter. Jättebra och ska bli kul. Ett par små detaljer har dock stressat mig. Vi ska för första gången vara ensamma med en patient. Detta samtal ska spelas in - på video!!! Som vi ska titta på i grupper och diskutera senare. Det jag oroar mig mest över är dock kameran och tekniken. Finns det helt säkert en kamera där? Hur fungerade den? Och hur fan finalazaer man så att videon går att titta på sen?! Vi har fått beskrivningen till tre olika kameror men är bara tydligt för en av dem hur man gör.. Jag trodde alltså att jag skulle ha svårt att somna och la mig tidigt. Men nej. Somnade snabbt. Har dock ett vagt minne av att jag tittade på klockan kl 00 och gick upp och hämtade en tjocktröja i garderoben som jag tog på mig. Oklart vad som hände sen, fett oklart. Klockan 3 var jag klarvaken. Kvart i fyra började jag bli hungrig så gick upp och åt lite. Lyckades få nästan 2 timmars sömn sen innan klockan ringde. Så röda ögon som jag har nu har jag inte ens efter en utekväll. Har lånat Andreas bil. Han köpte en ny i veckan (galen han med wtf) med sjukt skum koppling. Så är nervös för att köra den också och för att hitta. En stadig frukost och ett par koppar kaffe hoppas jag gör att jag överlever.. Hörs senare, hoppas jag.. 


Inga kommentarer: