24.11.13

Uttråkad much?

Ni vet när man är riktigt jävla uttråkad och det enda som finns att göra är tråkiga saker så det slutar med att man bara sitter? Iaf är det precis vad som händer just nu här hemma hos mig. Hade verkligen behövt dammsuga men vill i n t e. Ska nog hämta ner julsakerna från vinden. Orkar inte vänta!! 

Haha syns det att temat var helvete? Mamma hade med sig denna bland annat och med ett skärp och lite trixande såg den okej ut. Förfesten började vid fyra så hann inte göra så mycket mer. Var hemma hos axel och Kavan längst ut i Lund, mellan Delphi och en åker typ.. 

Anna var en mörk ängel med röda ögon, läskigt!Rätt bra present hon fick va?? Jag hamnade på kanten så fick ingen bordsherre och därmed ingen present buhu.. Som tur var fick jag dela Teo med tjejen bredvid haha. Extremt mycket skriksång, kall mat, tal hit och dit, mellanfest och allt sånt som en sittning ska vara! 


I lördags var jag bakis och sugen, men iom den nyttiga månaden var alternativen lite begränsande. Bananpannkakor till lunch och typ tapas-grej till middag fick det dock bli, var gott! Kvällen spenderades i dianes säng med ett gäng andra och massa snack. 

Tränings-racet har inletts. Blir ingen vila nu på ett tag för att hinna med. Men vilan kommer och träningen är varierande så ska inte vara några problem egentligen. Ben och axlar kördes igenom idag iaf, tungt och rätt segt men kul på sitt sätt! 

Nu ska jag se om jag kan få ner julgrejerna från vinden! 


Inga kommentarer: