24.2.13

Don't drink and bike

Jag var hemma strax efter fyra inatt och ändå kunde jag inte sova längre. Fucker. Avslutade dessutom kvällen på BK med ett praktmål och jag vaknade hungrig?! Ännu mer fucker. Kvällen var dock lyckad. Enchiladas och hemmagjorda bounty åts framför Ulrik munther, en bättre förfest. På Tegnérs dansade vi satan, träffade mycket folk vi kände och fick lite uppmärksamhet som vi alla behövde. Träffade Linn som inte kunde sluta snacka om hur min dialekt ändrats, hur jag överhuvudtaget ändrats. Ni som känt mig längst har ni märkt nåt? Svårt dock när man lever med i förändringar om ni förstår vad jag menar. Åh, när vi stack därifrån vid stängning så hann jag sitta på cykeln i kanske 10s innan jag låg och kravlade på isen på marken. Och alla (killar) i närheten skrattade, dog lite. Och nu dör min höft/rumpa lite, skit också.. Nu ska jag försöka sova lite till. Bilderna är OOTD (night kanske hehe) och bountysarna mums!!





Inga kommentarer: