7.2.13

En månad senare

Godmorgon! Idag har jag lyxen att vara ledig. Att kunna vakna av sig själv och sen kunna ligga kvar i sängen och sega är så himla skönt. En massa plugg ska det bli idag, men bara att göra det. Och vet nu vad? Idag är sista dagen på den socker/alkoholfria månaden. I början kändes det som en evighet, men det har gått snabbt efter allt. Just nu har jag inte ens nåt särskilt stort sug efter godis eller sånt. Jag ser dock fram emot att använda sötningsmedel igen hehe. Gör gröt och fil så mycket godare och jag har en massa nyttiga "kakor" jag vill prova. Fast jag hade ju ljugit om jag sagt att jag inte ser fram emot tårta och godis på lördag. Bra jobbat av oss! *klapp på axeln* nu blir det frukost!

1 kommentar:

Emmi sa...

WIHOOO !! High five!! WE MADE IT!!! ;) hahaha <3