16.2.13

Intensivt festande

Eller nja, så ser väl inte mitt liv ut direkt nuförtiden. Snart har två månader av detta året gått och jag har varit ute en gång. Inte för att jag saknat det så värst mycket, ser inte nöjet i det på samma sätt längre. En fördel finns med det, när de där utgångarna väl blir av så är peppen stor. Så stor att jag sitter här och är svintaggad tills nästa lördag. 

Litet hop-plock från sista tiden:
en mage innan träning, för att jag är tönt

sugen på panaeng och besviken blev jag inte

En hel pannkaka fick jag till som kunde dölja småkraffset undertill

Vad gör man en helg då man inte går ut då? Heter man Linda så äter man sjukt god thai-mat, går upp tidigt och är utvilad, gör misslyckade pannkakor, läser fortsättningarna av 50 shades of grey, äter frukost till middag bara för att det är så gott och inte så mycket mer. Inget spännande eller rafflande, men åh så skönt ibland. 

1 kommentar:

Emmi sa...

Snygging! :D Låter ungefär som du beskrivit mitt liv också ;)