10.2.13

Hej söndag!

Just nu ligger jag i sängen i flädie och hoppas på att resten av familjen ska vakna och komma ner snart. Är hungrig, som alltid när jag vaknar.. Får underhålla mig med lite bloggar så länge. Igår var väldigt mysigt, vi var så många dock att jag inte fick pratat särskilt mycket med de som satt i motsatt del av bordet, men men. Jävlar vad maten var god. Åt tre feta portioner och om det inte varit för att jag höll på att sprängas vid det laget hade jag ätit mer. Parmalindad fläskfilé fylld med mozzarella och soltorkade tomater, stekta potatisar, örtsås med vitt vin och sparris. Har fått lovat att få ta med mig matlåda hem wiie. Sen kom ju efterrättsbiten. Tårtan var god, riktigt god, men efter att jag ätit upp min bit kunde jag inte sluta tänka på mitt godis som stod i ett skåp i köket. Fasen vad gott det var alltså. Lycklig återförening!! La upp första bilden nedan på instagram. Tänkte visa hur min bit tårta egentligen såg ut, inte så fotogenisk hehe. Tur att Andreas varit bättre på att servera snyggt. Nej nu hör jag att det rör sig på ovanvåningen, ha en bra söndag.



Inga kommentarer: