20.6.13

Guten morgen

Med detta vädret är det sådär lockande att cykla till jobbet (skrev förresten skolan först haha..). Än mindre lockande är att jag ska cykla runt hela dagen i detta. Så länge det inte börjar åska en massa medan jag är ute så är det väl lugnt, regnkläderna är redo.

Alltså, sjukaste hände igår. Sitter i soffan när Matilda skriver och berättar att tentaresultaten är ute. Kommer inte riktigt ihåg mitt kodnamn, men skummar igenom listan och tror jag hittar rätt. Dyker ner under skrivbordet för att leta upp min lapp med kodnamnet för att vara på säkra sidan. Sträcker samtidigt rumpmuskeln. VA FAAN. Vem händer sånt haha, tydligen mig. Så nu sitter jag här med en öm rumpa, men med en godkänd tenta. WIHOO. Så jäkla skönt, nu kan jag ta sommarlov på riktigt. Och därmed cykla till jobb hehe. Ha en fin dag trots vädret!

Inga kommentarer: