4.6.13

Nytt och fint

Idag fick jag en välbehövlig paus från plugget när mamma kom och hämtade upp mig. Jag hade spanat in en massa på åhlens som jag ville ha till lägenheten och det behövdes en bil för att få hem det. Snäll mami som man har så hjälpte hon till. Köket har nu fått sig en färgklick (finaste färgerna dessutom), maten kommer serveras extra fint och sovrummet har fått nytillskott det med. 



(det går inte att få det snyggt med all mat samtidigt på tallriken om ni tycker det ser lite ut - andra hälften åkte på efter fotot hehe)


Imorgonkväll flyr jag Lund och lägenheten ett tag. Ska bli skönt att få komma till Yngsjö, ha sällskap och samtidigt tid att plugga. Spyr snart på att sitta vid skrivbordet här hemma så ett miljöombyte kommer bli bra. Ge lite extra energi hoppas jag. Nu är det sovdags, mycket ska hinnas med imorgon.

Inga kommentarer: