11.6.13

"Sluta upp med att vara pessimistisk, det passar inte dig"

Tydligen var jag lite väl deppig igår hehe. Just då kändes det dock himla kass. En dags pluggande senare så har hoppet kommit tillbaka lite och jag är inte så negativ. Slutspurten nu alltså!! Bara att kötta. Gud vilken fin dag det ser ut att bli, klarblå himmel och vindstilla. Hoppas jag kan hinna sola lite idag. Ikväll ska jag iaf på student, ska bli skönt att komma iväg och få ett avbrott. Jag har lagt över en massa bilder från mobilen så här kommer ett gäng:

Fina pappa. Nöjd med sin grill-whiskey haha.

Jag kom och störde mitt i matstunden. Både söt och obehaglig

Nypotatissallad, måste börja göra fler. MUMS

På väg att bli stor, men ändå inte. 

Grillat #2

En styck mänsklig pyramid från i lördags. Och ja, Axel har på sig kjol och linne - missade den biten haha. Kom på en rolig sak från kvällen. Jag kommer tillbaka till killarna och Fredrik frågar om jag hade bytat kläder.. Det hade jag inte haha, däremot hade jag satt upp håret.! Konstigt det där med killar. Svårt att se tydligen hehe.

På sista tiden har jag inte tränat alls och bara ätit precis allt. På morgonen finns det ju iaf lite hopp om en form där nånstans hehe. Längtar kanske lite efter stranden..

Syns det att jag är sliten? Tack o lov för kaffe..

Inga kommentarer: