18.8.12

Lördag utan helg-känsla

det-är-varmt-och-ingen-annan-är-hemma-middag

Att sitta hemma och uggla en lördagkväll känns inte superball, men å andra sidan känns det inte som lördag när man jobbat hela dagen och ska jobba imorgon med. Jag är glad ändå att jag struntade i Malmö, fast tyvärr missade jag ju då Urban Cone, Little Marbles och bra vänner, men en hemmakväll känns rätt. Jag hoppade träning direkt efter jobbet för att hinna med festivalen, men ändrade planer ledde till mer tid så blev en kvällsrunda mellan åkrarna. Ultimata tiden - solen på väg ner, lagom varmt och luften luktar nyskördat. Vill hinna med och fota balarna innan de försvinner, så himla härligt. 


Försöker dela med mig av hur svettig jag blir, men tycker inte riktigt att det fastnar på bild. Är i och för sig lika bra, ni hade sprungit åt andra hållet. Nu kan jag i alla fall känna mig nöjd över dagens prestationer och lägga mig nöjd. Att leda på jobbet idag gick bra, fast fick lite gliringar om att jag bossade över dem. Ovanligt nog var det mest killar som jobbade idag, så det var en helt annan stämning och de gick helt klart mer på mig än vanligt. Fast skämt är bara bra, livar upp. Nu ska jag göra lite mer vardagssysslor - lunch till imorgon, byta sängkläder och en dusch. Kommer sova gott inatt. Glad lördag på er.

Inga kommentarer: