23.1.13

Dötid

Har inte haft nån lust att uppdatera här de senaste dagarna, men just nu har jag inget bättre för mig så varför inte. Det är en lyxig vecka dethär. Spenderar min lediga tid med att sova länge, laga ordentlig mat, gå på stan och träffa folk. Igår köpte jag äntligen en lampa till hallen, väldigt fin om jag får säga det själv. När den är uppe o taket ska jag visa. Dessutom tränar jag, of course höhö. Idag blev det ett bröst- och tricepspass med Henrik och om en halvtimme blir det spinning med Emmi. Kanske lite överdrivet, men man får ju passa på. I söndags tränade jag ben med Oskar och Ludvig. Jääävlar alltså vad jag har fått känna det sen. X antal set vader gjorde att jag knappt kunnat sträcka ut dem de senaste dagarna. Inte okej, vill nog aldrig träna vader igen haha. Efter spinningen ska jag träffa Therese och lägga mina sista pengar på sushi, så värt det. Ha en fin onsdag alla som möjligtvis tittar in här.

Inga kommentarer: