6.1.13

Vafalls

Allt laggar idag. Piratebay ligger nere argh, jag hade ju siktet instället på att ha Twilight-kväll haha. Och nu klyddar blogspot också, detta lär försvinna säkert. Har jag berättat att jag och Emmi har anmält oss till Malmömilen?! Det är med skräckblandad förtjusning, hälften av tiden funderar jag på om jag är helt dum i huvudet. Har för i helsike aldrig sprungit längre än 5 km. Det ska ändras denna våren, bra med ett mål. Dessutom bestämde vi oss idag för att köra igång med en vit månad från och med imorgon. Utan sprit, socker och onyttigheter. Lite detox så att säga, lagom passande efter julens alla utsvävningar. Detta betyder att jag måste ta mig iväg och handla snarast, lever just nu på frysens gamla rester. Låter kanske inte så svårt, men det är ett projekt. Jag är påväg att bli ordentligt förkyld också. Lagom nu till tentaveckan och så. Fan ta dig kroppen. Inget nytt annars, försöker plugga och lära mig nånting mest om dagarna. I övermorgon är "lovet" slut och föreläsningarna drar igång igen. 

Pappa fick nån sorts satsighets-släng igår. Gjorde egna klyftpotatis, färsk sparris, oxfilé fylld med blåmögelost och dessutom rödvinssås med ost i den med. Dog godhetsdöden där på fläcken alltså, MUMS

Inga kommentarer: