17.1.13

Underlig känsla

Jag tog en dag ledigt efter förra tentan, alltså har jag sedan den 21 december lagt full fokus på denna tentan. Och innan dess hade jag spenderat i alla fall tre veckor med att plugga anatomi. Och sen idag efter 3 timmars intensivt tänkande och skrivande är allt över. Fixat och klart. Att jag blir godkänd är jag inte 100 på, men det är inte lönt att börja plugga igen förrän vi fått resultaten. Dessutom har jag lov hela nästa vecka. Vad i hela fridens namn gör man med sin tid när det inte finns några måsten överhuvudtaget?? Kan ju inte säga att jag är ledsen över att behöva ta reda på det. Inatt hoppas jag blir lugn, utan stress-relaterade sömnproblem. Och jag hoppas att denna veckan inte springer förbi alltför snabbt. 

Försökte ta en bild i förmiddags där jag visade hur jäkla nervös jag var. Tror iiiinte att jag lyckades riktigt med det nä. Skelar gör jag ju dock, riktigt snyggt.

Inga kommentarer: