14.1.13

Samma gamla vanliga: träning, plugg och mat

HEJ. Måndag igen, alltså är den första veckan utan onyttigheter avklarad. Förutom spriten i lördags har jag inte ätit nåt godis eller så alls, inte heller tillsatt sötningsmedel till något. Det har nog varit det jobbigaste - eller tråkigaste. Men men, smaksatt yoghurt har fått ersätta filen och den hemmagjorda äpplemosen har jag ätit med gröten. Inte helt fel det heller alltså.

Idag fick jag fixat årskort på gerda så nu under våren blir det lite ändringar i träningsupplägget. Till att börja med blev det ett spinningpass idag. SVETTIGT. Dock riktigt härligt efteråt att få lite ordentlig fettförbränning. Min tenta börjar komma farligt nära, bara två hela dagar kvar att plugga på. Tror jag lever lite i en förnekelsevärld där allt är lugnt, får väl hoppas det stämmer. Pluggmotivationen är dock = 0 vilket gör att fokus också ligger däromkring. Orkar bara inte. Några timmar har jag suttit idag än så länge. Nu tänkte jag mysa i soffan framför en film och hoppas på att jag därmed orkar kämpa lite till senare. 

När den "vita" månaden är över måste jag testa dessa!!

Inga kommentarer: