19.9.12

Bra dag, bra humör

Svårt dethär med att le med öppen mun. Speciellt när mamma och pappa skrattar åt mig bredvid haha. Men sååå glad är jag
Sitter i soffan just nu, himla nöjd. Det har inte hänt något speciellt direkt, men sammantaget har dagen bara varit som alla vardagar bör vara. Gick upp 6.33, helt okej enligt mig. Åt frukost samtidigt som jag skrev den etikuppgift vi ska lämna in senast fredag. Inte mitt bästa jobb, men kan nog bli godkänd. Efter att ha fixat lunch åkte jag till Lund och mötte upp Emma och Emma. Drack en stor kaffe nomnom och snackade strunt. Nästa stopp var LTH och ett besök hos Diane. Det märks att industridesignarna är de studenter som kostar mest, jäklar vad fint de har det. Och egna skrivbord hade inte varit helt fel. Malin kom också och så fick vi lunchsällskap av varandra. Diane var tvungen att gå tillbaka till skolan, så jag och Malin tog oss hem till henne. Det här med att folk flyttar in till Lund är sjukt trevligt. Det blev en plugg-session i hennes kök, även om vi inte pratade så är det roligare att ha någon bredvid sig. Avslutade dagen med att inviga mitt Gerda-kort med ett GympaStång pass med Emmi. Och alltså. Blir lite arg på mig själv, för varföör har jag tvingat mig själv att springa på löpband så länge när jag hade kunnat studsa runt där. Tiden går mycket snabbare och det är mycket roligare. Träningspeppen är absolut tillbaka. Nu ska jag bara luta mig tillbaka och ha det bra, trevlig onsdag!

Inga kommentarer: