15.9.12

fyllesvin

Det är helt sjukt på ett sätt att man kan fungera och att allt inte blir katastrof trots att man senare inte har några minnen alls av det. Alkohols påverkan hrm, igår gjorde det att jag idag inte minns merparten av kvällen. Från slutet på kön fram tills det att jag vaknade imorse är ett enda stort blurr. Vad jag vet är att jag tappade min ring i toaletten och fick betala mycket mer än tänkt till taxin. Att jag lyckats få med mig allt annat och mig själv hel hem är det sjuka. Eller egentligen inte, bra vänner har jag. 


Suget efter sprit och fest är idag inte på topp, konstigt va? Lotta ska ha middag och mat och 9 tjejers sällskap tackar jag inte nej till, men de får stå för ruset idag. Nu ska jag åka till Bjärred och rusta upp ansiktet lite och baka vit kladdkaka mums. Ha en fin lördag och drick med måtta, hah!

Inga kommentarer: