3.9.12

mjeh

Första skoldagen idag och den kändes lättare än jag trodde den skulle göra. Det kommer säkert bli en ganska rolig höst, speciellt embryots utveckling under dess fyra första veckor ska bli roligt. Det kommer dock bli sjukt mycket utantilllära och även om examinationerna kommer vara på latin ska vi lära oss alla namn på svenska och engelska också, hurra. 

I våras började jag ju i princip varje dag med en promenad och det verkade ju ge ganska bra resultat så nu när jag inte börjar 7 varje dag tänkte jag dra igång det igen. Synd bara att mina benhinnor bestämt sig för att krångla igen. Blev därför en 35 minuters snigel-promenad imorse och 15 min kondition på gymmet efter skolan innan jag gav upp. Kändes dock fel att inleda nystarten med så pass failad träning och jag har länge tänkt prova det träningsprogram som min favorit-fitblr använt sig av så idag blev det test-passet. Var jobbigt, men gick bra med skenbenen så ska försöka följa deras program nu. Ett pass på 40 min per dag ska jag väl orka med. Får därmed också räkna dagens träning som godkänd. Nu ska jag chilla och bränna lite pengar på böcker, usch. 

trötter

Inga kommentarer: