11.9.12

En helt vanlig tisdag


Jag har inte varit på gymmet på en vecka nu, vilket känns superkonstigt. Jag har istället följt Insanity's program och svettats floder nere i källaren. Det är lite jobbigt tycker jag att inte ha så bra koll på hur mycket jag bränner och det känns som att jag tränar för lite. Men, tänker köra på och genomföra första månaden så får vi se vad för resultat det ger. Har läst om många som fått helt sjukt bra resultat av det, så får se hur det blir för mig. 

Denna veckan har jag fått för mig att det blir lite lättare när det gäller plugg till PBLen, men är lite osäkrare nu. Hämtade mina böcker jag beställt idag och verkar vara 130 sidor. Ögh. Får gå upp i tid imorgon och kötta på. Maraton-föreläsningen om etik idag var intressantare än förväntat, mycket bättre föreläsare än förra terminen. Det kommer inte vara lätt alltid som läkare alltså, etiskt sätt. 

Nej nu är det sovdags. Måste ju vara utvilad när Lotta kommer hem!!

Inga kommentarer: