20.10.12

Att lyckas vända

Denna veckans område i skolan handlar om hur nervbanorna för känsel går. Av någon anledning så har jag så himla svårt att greppa hur det ligger till. Blandar ihop allting, får inte in någon fakta och blöh. Satt innan föreläsningen igår och läste och kände mig helt uppgiven, men hoppades på att föreläsningen om just detta skulle hjälpa. Tyvärr tyckte jag att föreläsaren var rörig och var bara ännu mer irriterad och nere när jag gick därifrån. Jag har sagt det förr, men att känna sig korkad är inte kul alls. 


Stack och tränade, väldigt bra pass och det var skönt att få svettas ut lite stress. På eftermiddagen var jag och handlade på Coop, hade Andreas bil så kunde handla så mycket jag ville. Passande eftersom att Coop har helt sjuka erbjudanden denna veckan. Fick med mig en massa bra grejer hem, det blev inte så dyrt och killen i kassan var snygg och trevlig. Små grejer som gjorde att humöret vände. Blev en ganska bra fredag ändå som avslutades med premiären för Boelspexarnas uppsättning av Buffalo Bill. 

Inga kommentarer: