28.10.12

Ingenting, ingenting, allt

Denna veckan har varit helt sjukt busy. Väldigt mycket att göra i skolan, svåra grejer, många roliga grejer om kvällarna och det bästa var ju att Lotta var nere över helgen. Kändes nästan som att jag laddat upp de senaste veckorna, jag har inte varit ute alls mycket, lagt mycket fokus på skola och träning och nu i helgen så hände sjukt mycket för att väga upp för det. Fredagen bestod av en timmes skola där vi knackade fram reflexer på varandra, ordentlig och tung styrketräning som på den gamla goda tiden (haha), lunch på Italia med Fadi och Lotta (åt pavo, som alltid) , lite plugg och så. På kvällen åt Lotta, jag och Emmi middag tillsammans och sen förfestade vi här med Fadi och Henke. Oväntad kombo som funkade sjukt bra. Det var nations-premiär för Emmi och vi satsade på Helsingkronas - tror det var en lyckad förstagång. Musiken var svinbra, duktiga killar, där var många roliga vi kände och fyllan var exemplarisk. 


Lördagen fortsatte på samma bra tema och jag och Lotta käkade brunch på Viva. Sill, bröd, scrambled eggs med bacon och pannkakor. Satt jävligt fint, speciellt eftersom att vi var bakis, och vi rullade därifrån. På kvällen blev det ännu mer god mat hos Jessica som bjöd på födelsedagsmiddag. Förfester med nära tjejkompisar blir alltid sjukt bra. Igår var det jag som hade en första-gångs kväll, men istället på Klubb F. Det är ju en av Malmö-klubbarna i stil med slagt bara att åldersgränsen är 20. Kan väl säga att jag kände av stämningen, lallade runt som värsta 17-åringen, men ibland är det sjukt kul. Helgen är snart slut, Lotta är på väg till Gotland igen och toppen är förbi. Men en jäkligt bra topp var det.

Inga kommentarer: