23.4.13

Bergodalbana

Jag vet att det inte är så intressant läsning här just nu, men mitt liv är jävligt tråkigt också för tillfället. Började dagen med att nästan gråta efter att ringt och hälsat pappa grattis på födelsedagen för att jag inte hann hem idag. Ska dock fira honom på torsdag liksom. Hela förmiddagen var jag jättenere och konstant gråtfärdig. Fick i mig lite lunch och gått igenom anatomi som kändes helt okej ändå så då steg humöret. Hela eftermiddagen låg jag i soffan och tittade på film. Hade inte ork till något annat. Men nu känns det bra igen, extra nöjd efter att jobbat igenom kroppen lite på Gerda. Vill ha kvar denna känslan när jag vaknar imorgon. Vill ni veta en anledning till att jag längtar tills fredag efter tentan? För att jag kommer ha tiden att städa. Det är illa när man längtar till det, men har inte direkt varit prioritet de senaste veckorna. Där har ni det, ännu en händelselös dag.

Inga kommentarer: