22.4.13

schleden

Fick lära mig idag att delar av en bakfylla kan sitta i en upp till en vecka, så det är kanske det som gäller fortfarande men satan vad jag inte är på topp idag. Fick tom höra det i skolan imorse, då är det illa. Orsaken till bakfyllan var iaf rolig. Först förfestade vi hos Emma H innan det blev tegners.


Bytade kläder en miljon gånger efter detta och hade inte alls på mig det på bilden, men men. 


Sleeping beauty haha. Mitt i förfesten tog Sandra en power nap och när hon vaknade var hon på topp igen. En rolig kväll på Tegners alltså med tandmärken på kinden, snack med en snygg storebror och en massa dans. 


Jag vaknade helt sinnes bakis och med ont i fötterna efter att ha gått hem barfota. Tvingade mig igenom lite plugg samtidigt som jag försökte att inte spy. Sen åkte jag till Flädie och fick njuta av årets första grill-mat. Riktigt gott. 

Är som sagt helt off idag. Måste cykla till Netto nu och handla så jag har frukost imorgon, men det lockar inte buhu. 

1 kommentar:

Emmi sa...

Vilka puddingar!! :D sjukt snygg du är Lindis :) <3