2.4.13

When god gives you lemons make lemonade

Okej så jag har inte gått och blivit religiös såhär på äldre dar, men tyckte det passade in. Ikväll gjorde jag nämligen ett försök till bars med nötter, russin och lite sånt. När jag skulle ta ut dem ur formen blev det dock kaos:


Extremt suddig bild jag vet, sorry. Men ja ni ser, det blev inte bra. Helt bortkastat var det ju dock inte, jag krossade sönder alltihopa istället och hällde över kokos och kanel och så fick det hela åka in i ugnen en stund till. VOÌLA - müsli:


Ser inte det gott ut?! Därav kopplingen till rubriken - gör det bästa av situationen. Idag blev det träning för första gången sen förra onsdagen. Shit. Det var härligt för för benen var så STARKA, ingen träningsvärken från dagarna innan eller nåt. Idag köpte jag flytande sötningsmedel. Ska bli intressant att se om det är "bättre", kommer bli lite klurigt med doseringen dock. Fick handlat mjölk idag också så imorgon blir det gröt wiiie.

Inga kommentarer: