28.4.13

Söndagsångest

Lite ångest blir det alltid på söndagar, även om jag bara har skola två dagar nästa vecka. Men inleder veckan med skola 8.30-17. Suck. Men hellre det än att behöva vara i skolan på Valborg. Jag har precis njutit av en skål med melon, banan och jordgubbar. Mumsigt! Gjorde det lite lättare att stå emot glassen som resten av familjen mumsade på.

I fredags skrev jag förresten tentan! Än så länge har jag inte kommit på nåt fel så tror att det hela gick vägen. Som jag njutit sen av att ha en städad lägenhet, megaskönt. Trots skriven tenta och renhet så var kvällen bajs alltså. Ledsen tjej. Cyklade mig glad på spinning på lördagförmiddagen och trängdes på systemet med alla andra ett tag på eftermiddagen. Kvällen spenderades hos Lotta i Bjärred med grillning, så gott, speciellt halloumi hehe, och lite häng innan jag tog bussen hem medan de andra förfestade vidare.

Idag har jag inte gjort nåt så speciellt. Men åh, min frukostgröt!! Havregryn, kaffe, kokos, kakao och sötning. Det var som att äta en chokladbolle. Får nog göra det imorgon med så gott var det. Haha oj, nu får ni visst en bild från promenaden imorse. Soligt, är ju dock världens tönt hehe.

Snart är det Valborg wihoo. Det verkar bli sol, drickan är på laddning, kläderna bestämda och åh det ska bli så kul. Hoppas vi ses hihi!





Inga kommentarer: