27.3.13

Bedrifter och sånt

Ouch alltså. Ligger i soffan nyduschad och helt slut i kroppen. Idag hade jag och emmi bestämt oss för att köra milen. Laddade upp som vanligt med gröt och knäckis 1,5h innan det var dags vilket brukar funka bra. De senaste dagarnas träning satt dock fortfarande i benen så var lite orolig. Och fyfan vad det blev tungt. De första 25 minuterna gick bra, sen var det bara ren vilja. Efter 6km var jag nära på att skita i det hela, men sen tänkte jag att om Emmi klarar det så gör jag det så jag nötade på. Det gick, knappt, men det gick. Och känslan av att ha klarat det är så mycket bättre när det inte gick lätt som en plätt. Men imorgon blir det fan vila! Ett päron slank ner när jag kom hem och om en stund ska jag göra proteinpannkakor, mums. Ikväll ska emmi, Sandra, Emma och Anna komma hit för middag och förfest innan det blir VGs! Håll tummarna för att inte alla lämnat Lund för att fira påsk i sina hemstäder. Nu ska jag fortsätta titta på mitt nuvarande beroende - Hart of Dixie.

Inga kommentarer: