28.3.13

On the road (rail)

Just nu så sitter jag på tåget mot Kristianstad. Planen var egentligen att jag skulle åka till stugan med Andreas imorgon, men eftersom att jag inte hade nåt särskilt planerat fram tills dess så kändes det lika bra att åka till resten av familjen redan nu. Så om tre kvart hämtar mamma upp mig. Igår eftermiddag var så himla härlig. En efter en så trillade tjejerna in och så fick vi kvalitetstida tillsammans. Middagen blev lax med pesto och sallad till, väldigt gott. Förfesten i sig var väldigt nice som det brukar vara med härliga tjejer. Det slutade med att det blev jag, emmi och Anna som drog till VGs. Det var verkligen inte en av de bästa kvällarna, inte så mycket folk och de som var där var inte så intressanta. Vi lyckades tagga till lite och dansade en stund men vid halv ett så kändes det inte värt längre så då drog vi hem. Så är det ibland! Nu ska jag fortsätta lyssna på Alex & Sigges podcast.

Inga kommentarer: